Camping at Kemasik

Salam...ni saya nak share cikit pasal camping dengan keluarga dan
sepupu di pantai kat traffic light Kemasik. 
Awal pagi yang indah..kami bertolak kira2 pukul 7.45 pagi..3 buah kereta menuju ke pantai yang di cadangkan.Tepat pukul 8 pagi, kami selamat sampai di pantai.
Udara pagi di pantai amat mendamaikan jiwa...:P...




Sebelum tu cari dulu port yang best..hihii..Kami bersarapan dengan nasi lemak yang dibekal dari rumah.
Anak2 sepupu serta sepupu seronok bermandi manda...Saya busy dengan aktiviti sendiri..iaitu snap something yang menarik sebagai kenangan and hanya sebagai hobi saya...
Rasanya dah lama x luangkan masa bersama..
Saya nak share beberapa keping "memori"...hihii..



Keluarga tercinta...tapi xcukup member plak..hihii...




haaa....jgn t'kejut..ni adik bongsu saya....sihat daripada saya..:P
Sekarang dah cukup members kan.7orang..hihiii




Wah..silaunya cahaya......namun mak tetap ayu..hihiii




Aktiviti yang dilakukan abah and adik saya..memancing..
walaupun xdapat tangkapan namun tetap setia dgn hobinya.hihii




Saya suka gambar ni.hihii....sebab masing2 ada karakter sendiri...
betul x?hihii....


Itu je lah yang dapat saya share...:)
Kami berehat sambil menikmati keindahan pantai dengan penuh kesyukuran.
Kami bertolak pulang pukul 10pagi....sampai je kat rumah mula la rasa penat
yang amat sangat..hihii...lepas tu....sambing tidur...:P


sudah baca,sila komen..hihiii

0 comments:

Post a Comment

The BEST Blogger!!!

Syawalne Wish.....

Diet
Bercinta
Update blog
Kerja
Slim
nikah

Jom Join Exchange Link!!!

Copyright © April 2011 www.mineonlyaku.blogspot.com Created By:Syawalne