Berkumpul bersama lagi...

Salam...
Rasanya dah lama tak post something..hihii...Semalam kakak saya baru sampai dari 
Seremban,dia kerja kat sana.Dia balik ni pun sebab cuti Hari Pekerja..mybe 5 hari dia kat rumah. 
Wah..rindu sangat3 kat kakak and dah lama family saya x berkumpul ramai2 mcmni..:)..
Makan malam sama2,borak2 pasal isu semasa,gelak ketawa bersama..hihii..menjadikan hubungan kekeluargaan semakin
erat..betul x?...:) Malah petang nanti ada majlis merisik kakak. Namun dalam kegembiraan kami, 
semalam emosi abah begitu tersentuh,ada je sesuatu yang salah di matanya,.kami x tahu kenapa..huhuu..
mungkin abah ada masalah dengan kerja. Harap2 abah shat dan tidak beremosi sebab saya 
x sanggup lihat abah muram. dan disini saya tidak bermaksud untuk menjatuhkan maruah abah,
hanya cerita luahan je.Biasa la..dalam kehidupan ni ada pelbagai ujian 
yang perlu kita tempuh dan rempuh dengan tabah..:)
Sekarang nampaknya abah semakin ceria,saya turut bahagia. 
Keluarga saya bahagia apabila semua ahli keluarga berada dibawah 
satu bumbung rumah indah yang dibina oleh abah. 
SAYA SAYANG KELUARGA SAYA...:)


sudah baca,sila komen..hihiii

0 comments:

Post a Comment

The BEST Blogger!!!

Syawalne Wish.....

Diet
Bercinta
Update blog
Kerja
Slim
nikah

Jom Join Exchange Link!!!

Copyright © April 2011 www.mineonlyaku.blogspot.com Created By:Syawalne